خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





ورزش در ماه رمضان

    باسلام و آرزوي قبولي عبادات با توجه به طولاني بودن ساعت روزه گرفتن توصيه مي شود: 1- آب به اندازه كافي 1.5 ليتر حداقل - از افطار تا سحري نوشيده شود 2- پرهيز از كار و فعاليت در گرما 3- موكول كردن تمرينات به بعد از افطار و در حوالي دوساعت پس از افطار 4- ورزش در مكانهايي كه تهويه مناسب دارند ( اگر مجبور به تمرين قبل از هستيد ) 5- تغذيه متناسب با فعاليت ورزش و پرهيز از پرخوري 6- مرور حركات ورزشي سبكتر و كوتاه مدت تر جهت حفظ آمادگي توصيه مي شود. 7- براي افرادي كه ورزشهاي شديد بايد انجام دهند توصيه مي شود كه اين تمرينات را با شنا كردن و نرمش مختصر كنند


    این مطلب تا کنون 12 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : افطار ,توصيه ,
    ورزش در ماه رمضان

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر